Danmark 03:00

Tja Tja
Inatt bär de av till Danmark :D de ska bli skoj :) Träffa klasskompisarna Grizzly och Jukka
Mini Bussens avgång går 02:55 utanför mig och de kommer bli skoj för att de blir poker
I bussen :D dator med comviq Surf :D   Blir väll någon turnering runt 4 snåret :D  4 halv 5
Och energy Drinkar :D fy fan hela natten med comviq Surf :D wiiiie
Idag har jag vart med Mr.Bäckman och Mr.GRENWALL
Vi körde NHL 10 :D 2 matcher vann jag
Sen åkte vi en sväng i bilen i skärgården...  Skärgården är mysig
Sen ringde PokerPappa76 han intervjuvade mig jag ska vara med i en pokertidning juni-juli grymt de :D
samtalet vara i runt 25 min riktigt trevlig kille :) mycket trevlig
nu blir de inte så mycket skriva blir någ lite på onsdag kväll och torsdag kväll :)
Men vi höres
POKERHAZZARD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0