I morgon Natt :D

imorgon natt bär de av till Danmark de ska bli kul :D jag kommer uppdatera en massa på bloggen i danmark på onsdag och torsdag lägga in bilder och grejer
Idag så ska man äta god mat på roma ;)  hehehe 4
Sen 22:00 spelar jag heads-up tävlingar i poker de ska bli kul registeringen öppnar 21:47
Så då är man med i själva turneringen heads-up är att de är en mot en tävlingar
De hoppas jag att de blir kul :) för jag måste träna heads-up för jag har inte träna så mycket heads-up så mycket
de var allt för mig nu Skriver mer i kväll
PokerHazzard

Kommentarer
Postat av: ooooooofie

DU FÅR DESIGNA MIN BLOGG! :D

2010-05-29 @ 12:43:02
URL: http://www.mysaaaan.bloggspace.se
Postat av: Alexandra

Cool header! :)



Har just nu en veckansbloggtävling på bloggen och jag undrar pm du har lust att vara med och tävla? :) Den avslutas imorgon(söndag)kväll och det enda du behöver göra är att skriva en kommentar i inlägget! :) KRAM!

Postat av: anna

fin blogg :)

2010-05-29 @ 20:57:20
URL: http://annsi.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0